Преди около година ви хрумна идея за страхотен продукт. „Уникален е. Ще се продава като топъл хляб!“ си помислихте. Набързо се събрахте няколко ентусиаста – приятели още от университета и месеци наред неуморно работихте по неговата визия и функционалности, даже мислихте къде ще се продава и колко ще струва. Дали обаче не пропуснахте нещо?
Понякога, когато сме запленени от дадена идея, още повече, когато тя си е наша и горим в нея, ние загубваме способността за реалистична преценка. И знаете ли до какво може да доведе това? До създаване на продукт или услуга, които само според нас са гениални, но клиентите, за които мислим, че сме ги създали, не ги харесват, ценят или пък са свикнали с други удобни за тях конкурентни решения.
Информация
- Части 7
- Тестове 1
- Duration Lifetime access
- Skill level All levels
- Преминали 6
- Assessments Yes