В модерния език на маркетинга и предприемачеството съществува един термин, който все по-често чуваш както по света, така и в България – “Elevator pitch”. Отличното „асансьорно представяне“ е топка, изстреляна право в целта. Трябва да е прецизно структурирано и интригуващо, да е изказано точно и ясно за не повече от 30 – 120 секунди.
“Асансьорното представяне” е най-краткото описание на твоята идея за нова компания или нов продукт. То обяснява идеята по начин, по който всеки слушател може да я разбере за много кратко време (времето, което му е необходимо да измине няколко етажа с асансьора, в който по случайност сте се оказали заедно). “Асансьорното представяне” като правило обяснява за КОГО е продуктът, КАК работи продуктът, ЗАЩО клиентът се нуждае от него и КАКВО да направи за да го получи. Това е твоето първо представяне.
Информация
- Части 9
- Тестове 1
- Duration Lifetime access
- Skill level All levels
- Преминали 6
- Assessments Yes