“Единственият начин да открием границите на възможното е да рискуваме да ги преминем, навлизайки в невъзможното” Артър С. Кларк
В тази тема ще ви представим един нов подход, наречен „Дизайн мислене“ – творчески процес за решаване на комплексни проблеми и намиране на нестандартни, иновативни решения за тях. При него чрез по-задълбочено разбиране на нуждите и проблемите на вашите потребители може да постигнете по-голям успех в своя бизнес. Ще ви запознаем и с един полезен инструмент, който може да следвате – 5-етапният модел на Института по дизайн към Станфордския университет. Ще разберете какво представлява „картата на емпатия“ и как да я прилагате, за да синтезирайте наблюденията си върху вашите потребители.
Информация
- Части 10
- Тестове 1
- Duration Lifetime access
- Skill level All levels
- Преминали 3
- Assessments Yes